Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 9, 2011

No offense

Kadang-kadang kawan baik boleh sakit hati dengan tindakan kawan dia sendiri,

Kadang-kadang seorang awek boleh sakit hati dengan tindakan boyfriend dia sendiri,

Kadang-kadang seorang ibu boleh sakit hati dengan tindakan anak dia sendiri *mintak dijauhkan*

Kadang-kadang seorang anak boleh sakit hati dengan tindakan ayah dia sendiri,

Kadang-kadang seorang pekerja boleh sakit hati dengan tindakan majikan dia sendiri.

***

Agak-agak korang tahu tak sebenarnya orang yang berkecil hati itu lebih BESAR DOSAnya daripada dosa orang yang memperkecilkan hati dia. Sebab? Try tengok explanation ni.

So......

Agak-agak terkena kat muka sendiri tak lepas baca artikel tuh :P Anyway, takde manusia yang sempurna. Terimalah teguran seadanya.

 Tak pun.. ape kata korang tiru tabiat dua ekor mat saleh ati kering ni. NO OFFENSE!!! LOL


2 comments:

En Jay said...

xbrape nak setuju.

no offense bro.

eeqa~ said...

OFFENSE! :P

Shareaholic!