Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 20, 2011

Waterfall tak waterfall lah kan??

Tak tido satu malam. Menyiapkan projek sarjana muda sampai pukul 3 pagi. Bersengkang mata mengadap multi purpose cooker membina murtabak megi yang tak pernah dibina sebelum ini. Menu seterusnya, sosej black pepper ngan cheese yang amat sedap! Roti telur tidak dilupakan bersama bihun goreng perencah megi sebagai backup santapan.MARVELLOUS! Nyum nyum! hehe..


Mata yang tak lelap satu hari satu malam mengadap Draft PSM mencabar aku lagi dengan menjadi pemandu pergi balik ke destinasi AWESOME (Air Terjun Pulai) :) Hadoi.. Mak letihh!


MAlas nak banyak cakap.. Nak santapan untuk mata korang. Hoho~

DIlarang masuk???? ngeh ngeh..

Posing lagi sebelum mencahnak!

Chantek kan view die? Peluh weyh! hoho~

Yay! sampai ke pintu gerbang yang dinanti-antikan..hoho

Sejukkk!!! Brrrrrrrrrrrrrr.......

Sara kawanku paling chomel!!

Menaiki batu-batu-batu yang licin untuk sampai ke desinasi sebenar.

Best! Awesome! Best! Awesome!

Posing 1

Posing 2

Aku tak taw apa motif gambar ni. heh


Settle! Pasni nak gi picnic mana lagi yer? Urrrmm........ ;-)

2 comments:

Moumo said...

Mcm syok je bebe,
lme dh i xg waterfall
hoh

eeqa~ said...

memang SERONOK! hehe... u ajak lah cik abang picnic2 kat air terjun... sejuuukkk gegell.. heheh

Shareaholic!