Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 26, 2011

* Contest gambar tak nampak muka paling cool

Dah berdegar-degar di arena blog dah kut contest ni.




Dah kena tagged ngan Cik Anies Shafeerah pulak pasal contest nieyh. Agak semat gak ar contest nye. So, aku wajib kena join sebab aku da banyak kali tag dia, so, orang bagi susu takkan nak dibalas dengan tuba kan?kan? HAHA! Ada tokoh jadi cekgu BM nieyh :P



Dalam bebanyak gambo, aku cam layan gak ah pic nieyh. Simple yet awesome! Semat kan? Keh keh


Wajib tag 3 orang. Jadi aku nak tag :



Have fun guys :)

8 comments:

Cik Puan StrowBelang said...

lawak weh ko wat natang gapo tu?

nelly said...

nice pict
gud luck
=)

eeqa~ said...

yani : semat kn? haha!

nelly : haha.. thanks :)

Pais Mais said...

tgh shufle ke tu?

eeqa~ said...

bukan nampak macam breakdance ker? heheh :P

cikcomot said...

sempoy pic tuuhh!!!

hehe.. good luck taw!

:)

eeqa~ said...

cik comot : haha... tak berharap pun.. tp tima kasey taw.. :P

HadifaR_R said...

Salam...

TQVM join k :)
Contest di tutup awal sedikit dari tempoh sebenar...bleh la datang k...huhu

Shareaholic!