Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 30, 2011

Ayat manis bergula rendam madu :)

Haish!

Sesuai tak gambo dengan entry? :P


Adam : Ermm... You taw tak clinic ker hospital dekat-dekat sini?

Hawa : (blur gile) Hah? Ntoh! Tak tahu. Kenapa eyh?

Adam : .............. (pandang kiri kanan)

Hawa : Cepat lah jawab... Kenape????? Haish!

Adam : Hihi..............

Hawa : Kenape dia nieyh? Hurm.. cepatlah... kenapa tanye pasal sepital?

Adam : .................... (senyum sambil pandang tempat laen). You bebetol tak sakit pape? Kaki you ok? Takde patah riuk? Bebetol tak nak pegi hospital?

Hawa : Manada I sakit pape. Elok jer. Apesal lak ni? (Apebende die ni? Kait dengan aku pulak.. Tadi dia yang macam nak gi sepital).

Adam : Takdelah.. I tengok you tadi macam bidadari jatuh dari langit. So, mana lah tahu kaki you patah ker aper ker jatuh dari langit kan? Hihi

Hawa : Eysh! Merepek (blushing gile.... dalam hati sebut "Sweeeeeeeeeet") 

Wujud lagi ke lelaki berayat manis macam ni kan? Hoho.. :)

p/s : Adam dan Hawa bukan nama sebenar.

8 comments:

nelly said...

wujud rasanya .
hehe

Eyn said...

memang terlebey gula punye ayat

echasuzrin said...

bodyguard ah ni~

♥suNa husNa♥ said...

ala cweeetnyeeee....
xsbr nk kawin gini sebab malas dah nk cr bf..tuggu org masuk meminang ja..ngeh2

eeqa~ said...

nelly : rasa-rasanye kan? :P

kak eyna : terlebih kan? haha

echa : erk

suna husna : oklah tuh :)(two thumbs up!)

echasuzrin said...

erk = yes, u r right!

En Jay said...

suna: samapi eksini ko cari bf, lan kan ade? kehkehkeh

t: wa tringin berguru dgn adam, bleh x?

eeqa~ said...

ellisa : weks!

en jay : tanye ah adam sindri :P

Shareaholic!