Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 20, 2010

Orang dah sampay UK, Ko baru sampay ChowKit

Penah dengar tak phrase tuh? heh.. Dolu-dolu slalu cakap kat orang yang lems macam tortoise. Tapi,aku bukan nak komen sesape puwn, perli diri sendiri jer. haha! Ye r... Orang dah lama buat post raya situ sini, aku baru nak buat. tu puwn cenonit jer. heheh~ jadilah daripada takder. Rindu gilak sebenarnye dengan sayang aku sorang nieyh.. tapi nak buat macam mane, tahap kemalasan daku yang tersangatlah tinggi membuatkan daku sendiri merasakan akibat tidak membayar bil Broadband, hah RASAKAN! sindri makan ati sorang-sorang r mengadap lappy yang tak boleh online tuh. kehkeh..

Banyak sebenarnya aktiviti tyme Raya taun nieyh. Tapi aku macam tak ulas lanjut sangat. Kalau korang nak tahu, lebih kurang macam ENTRY ni lah pengisian Raya aku. hee~ (Kredit to En.Jay) Almaklumlah 2 weeks holiday. Dengar macam lama gilak kan? Tapi same jer. Dan-dan combine dengan cuti midsem. Same jer ruginye. hoho~

Okies! Rasa tak terlambat lagi nak ucap :

"Selamat Hari Raya guys. Maaf Zahir Batin."
"Moga lepas nieyh, baek bertambah, jahat berkurang."

Kurang satu ahli keluarga. heh
Beraya dengan geng TEGAR di Sungai Besar. Sangat- sangat happening. =)

Geng TEGAR lepaking di Klang pula
p/s: Taun nieyh Duit Raya ilek buat tambang baraan.. haruuu~~~~ huhu

3 comments:

En Jay said...

terbaek!
raya happening+palat pun xrse.hee

Yasmint said...

asal ko nye update x nek kat ak nye blog update...?
musykill den???

eeqa~ said...

en jay:yupz! ko r tak rasa palat.. aku rasa gak r sikit..hu~

mint: aik? yeker? tak tawlah eden~ huhu~

Shareaholic!